thumbnail image

Tu nauczysz się słyszeć to, co między słowami.

  • DLACZEGO SŁUCHANIE?
  • WARSZTATY
  • KONSULTACJE
  • OFERTA DLA FIRM
  • KURSY ONLINE
    • Ćwiczenia ze słuchania
    • Chcę Cię Usłyszeć!
    • Sztuka Słuchania Klientów
    • Kurs Online- Sztuka Słuchania
  • BLOG
  • WIĘCEJ...
    • KONTAKT
    • NEWSLETTER
  • Sklep
  • DLACZEGO SŁUCHANIE?
  • WARSZTATY
  • KONSULTACJE
  • OFERTA DLA FIRM
  • KURSY ONLINE
    • Ćwiczenia ze słuchania
    • Chcę Cię Usłyszeć!
    • Sztuka Słuchania Klientów
    • Kurs Online- Sztuka Słuchania
  • BLOG
  • WIĘCEJ...
    • KONTAKT
    • NEWSLETTER
  • Search
    • Minikurs
      Jak lepiej słuchać klientów

      Nauczę Cię lepiej słuchać klientów.

      Dzięki temu lepiej poznasz ich potrzeby, oni będą Ci bardziej ufać, a Ty będziesz więcej sprzedawać.

      Zapisz się!
    • Dla kogo?

      Sprawdź, czy ten kurs jest dla Ciebie.

      Ten kurs da Ci największą wartość, gdy:

      - Sprzedajesz bezpośrednio swoje produkty lub usługi - i Twoja osoba jest tu kluczową wartością.

      - sprzedajesz produkty lub usługi "szyte na miarę" i ważne jest, by klient doświadczył takiego podejścia.

      - nie chcesz konkurować ceną.

      Nie skorzystasz bardzo, jeśli:

      - sprzedajesz masowo artykuły pierwszej potrzeby.

      - klient kupuje u Ciebie ze względu na cenę, lub ponieważ jesteś "po drodze".   

      - nie masz w ogóle osobistego kontaktu z klientem,

      - wolisz marketing w którym liczy się kto mówi głośniej, a nie kto trafniej.

    • Oto 5 kroków, o których usłyszysz w Kursie.

      1

      Pamiętaj, że to nie o Tobie.

      Pokażę Ci w jaki sposób nie dać się emocjom klienta - i poprzez jego emocje usłyszeć o co mu naprawdę chodzi.

      2

      Bądź ciekaw!

      Pokażę Ci jak wzbudzić w sobie zainteresowanie klientem i sprawić, by on to też poczuł - a tym samym nabrał do CIebie zaufania.

      3

      Sprawdzaj!

      Nauczę Cię jak dochodzić do tego, co naprawdę stoi za słowami klienta - bez domyślania się, krok po kroku dochodząc do tego co najważniejsze.

      4

      Zostaw Przestrzeń...

      Pokażę Ci kiedy lepiej nie mówić - i co zabierasz klientom, gdy ich "zagadujesz". Nauczę Cię jak trzymać język za zębami i panować nad swoim przymusem odezwania się.

      5

      Daj się zaprosić!

      Pokażę Ci jak budować porozumienie z klientem i wykorzystać zasady improwizacji do budowania relacji.

    • Co da Ci ten kurs?

      Ten kurs może pomóc CI zobaczyć słuchanie w nowy sposób. Może pomóc Ci budować w inny sposób zaufanie u klientów i lepsze relacje z nimi - a co za tym idzie zwiększyć swoją sprzedaż. Wielu moich klientów mówi też, że sposób słuchania jakiego uczę zdjął z nich negatywne emocje związane z kontaktami z "trudnymi" klientami i dał im więcej naturalnej pewności siebie. Jeśli to dla Ciebie ważne wartości - to zapraszam do uczestnictwa :-)

    • Chcesz dowiedzieć się więcej?

      Po prostu się zapisz i przetestuj! Koszt kursu to 49 zł.

      Jestem przekonany o jego wartości.
      Jeśli nie będziesz z niego zadowolona/y, masz 7 dni na zwrot.
      Zadam Ci wtedy tylko jedno pytanie i zwrócę pieniądze niezależnie od odpowiedzi :-)
       

      Zapisz się!

    Krzysztof Głowacki - Sztuka Słuchania - - Regulamin - Polityka Prywatności - Polityka Cookies - 2019

      Home
      Zadzwoń
      Napisz
    All Posts
    ×
    Cookie Use
    We use cookies to ensure a smooth browsing experience. By continuing we assume you accept the use of cookies.
    Learn More