thumbnail image
  • DLACZEGO SŁUCHANIE?
  • WARSZTATY
  • KONSULTACJE
  • OFERTA DLA FIRM
  • KURSY ONLINE  
    • Sztuka Słuchania Siebie
    • Chcę Cię Usłyszeć!
    • Sztuka Słuchania Klientów
    • Kurs Online- Sztuka Słuchania
  • WEBINARY  
    • Jak pokonać lęk przed sprzedażą
  • PODCAST
  • BLOG
  • WIĘCEJ...  
    • KONTAKT
    • NEWSLETTER
  • Konsultacje

    Co mogę Ci dać?

    W czasie indywidualnego spotkania pomogę Ci rozwinąć twoje umiejętności słuchania w konkretnym kontekście. Zajmiesz się tym co konkretnie dla Ciebie w słuchaniu jest trudne, lub rozwiniesz to, na czym najbardziej Ci zależy.

    Zapisz się!
  • Kiedy warto?

    Oto co konkretnie mogą Ci dać konsultacje:

    Pokonanie przeszkód

    Jeśli widzisz, że coś przeszkadza Ci słuchać - targają Tobą w rozmowie emocje, zmagasz się z wewnętrznymi monologami, które ciągle mówią Ci, że coś z Tobą nie tak - mogę Ci pomóc.

    Udoskonalenie umiejętności

    To propozycja zwłaszcza dla tych, którzy byli już na warsztatach. W czasie indywidualnych konsultacji mogę wesprzeć Cię w jeszcze lepszym stosowaniu konkretnych narzędzi.

  • Jak pracuję?

    Cele

    Konsultacje są przestrzenią w której mogę bardzo indywidualnie podejść do Ciebie i Twoich potrzeb i w taki sposób na nie odpowiedzieć. Dlatego najpierw będę chciał je poznać - i będę pytał o to czego potrzebujesz i do czego chcesz to wykorzystać, a następnie przez konkretne ćwiczenia będę Cię zachęcał do rozwijania swoich umiejętności.

    Przeszkody

    Są takie rzeczy, które przeszkadzają nam słuchać. Nasze przekonania, wewnętrzny monolog, nasze nawyki... Można wymieniać długo. Szkolenie może pomóc CI je zobaczyć. W czasie konsultacji będę w stanie pomóc Ci dojść do sedna problemu i wesprę CIę w jego rozwiązaniu. Zajmiesz się swoimi przekonaniami, będziesz w stanie przyjrzeć się strategiom jakie masz na osiąganie swoich celów i zmodyfikować je tak, by były bardziej efektywne.

    Zastosowanie

    Umiejętność słuchania przydaje się w różnych kontekstach. W czasie konsultacji jestem w stanie wesprzeć Cię w tym jak poznane na szkoleniu umiejętności wykorzystać lepiej w bardzo konkretnych sytuacjach:
    - w kontakcie z pracownikami i budowaniu ich lojalności,

    - w słuchaniu potrzeb klientów i budowaniu z nimi trwałych relacji,

    - w redukowaniu dystansu pomiędzy osobami na różnym poziomie struktur firmy, a przez większym dostępnie do informacji

Krzysztof Głowacki - Sztuka Słuchania - - Regulamin - Polityka Prywatności - Polityka Cookies - 2019

    Home
    Zadzwoń
    Napisz
All Posts
×
Cookie Use
We use cookies to ensure a smooth browsing experience. By continuing we assume you accept the use of cookies.
Learn More