thumbnail image
  • DLACZEGO SŁUCHANIE?
  • WARSZTATY
  • KONSULTACJE
  • OFERTA DLA FIRM
  • KURSY ONLINE  
    • Sztuka Słuchania Siebie
    • Chcę Cię Usłyszeć!
    • Sztuka Słuchania Klientów
    • Kurs Online- Sztuka Słuchania
  • WEBINARY  
    • Jak pokonać lęk przed sprzedażą
  • PODCAST
  • BLOG
  • WIĘCEJ...  
    • KONTAKT
    • NEWSLETTER
  • Sztuka Słuchania

    KURS ONLINE

    Ten kurs jest dla Ciebie gdy:

    - relacje z ludźmi dużo Cię kosztują - masz poczucie, że "nosisz na sobie" oczekiwania innych, ich ocenę, czy czasem poczucie winy. Pokażę Ci jak sobie radzić z tymi emocjami.

     

    - masz poczucie, że czasem od Twoich bliskich oddziela Cię jakaś ściana - i chcesz ich bardziej zrozumieć, do nich dotrzeć i bardziej ich wspierać. Pomogę Ci tą ścianę obejść.

     

    - w rozmowach z ludźmi masz problem z tym jak o coś spytać - lub widzisz, że Twoje słowa nie są do końca odbierane tak, jak Ty zamierzasz. Nauczę Cię jak zadawać odpowiednie pytania, i docierać do tego, co najważniejsze.

     

    - po prostu chcesz lepiej słuchać :-)

     

     

     

     

  • Co konkretnie znajdziesz w kursie?

    Kurs to 16 lekcji podzielonych na 4 moduły. To w w sumie prawie 80 minut materiału video. Oprócz tego - podsumowania tekstowe oraz materiały w formacie pdf.Oto co znajduje się w poszczególnych modułach, a dalej - spis treści i pierwsza lekcja.

    1

    Wprowadzenie

    Czym jest słuchanie?
    Czym różni się słuchanie dla siebie od słuchania dla innych?
    O co warto zadbać zanim w ogóle zaczniesz słuchać - o tym wszystkim w dwóch pierwszych lekcjach. Trzeba sobie na nie najpierw odpowiedzieć, by móc iść dalej.

    2

    Zacznij od siebie!

    Najlepiej pisać po czystej kartce, prawda? W słuchaniu najpierw trzeba zając się z kolei własnymi emocjami, założeniami i przekonaniami, jakie mamy. Dopiero, gdy one nie będą nas zajmować, będziemy w stanie się skupić na tym, co mówi Drugi. W tym module pokażę Ci jak to zrobić.

    3

    Co się dzieje w Twoim Rozmówcy?

    Historie są najbardziej naturalnym sposobem mówienia. Każdy z nas jest w końcu bohaterem swojego życia. W tym module nauczę Cię "myśleć historiami" po to, żeby lepiej zrozumieć co się dzieje w Twoim Rozmówcy. To pozwoli Ci zadawać lepsze pytania i poznać Rozmówcę

    4

    Skrzynka z Narzędziami

    Tu otrzymasz kilka konkretnych narzędzi, które sprawią, że będziesz w stanie lepiej usłyszeć Drugiego w różnych sytuacjach. Nauczę cie jak dotrzeć do tego, co najważniejsze, jak radzić sobie z emocjami u Twojego Rozmówcy, czy jak zadawać odpowiednie pytania. Dam Ci kilka sposóbów na to, by zachować milczenie i powiem dlaczego nie warto zaczynać od dlaczego.

  • Spis treści

    Oto tytuły poszczególnych modułów i lekcji:

    1

    Wprowadzenie

    1. Co to znaczy słuchać?

    2. 3 ważne rzeczy zanim zaczniesz słuchać

    2

    Zacznij od siebie

    1. To nie o mnie.

    2. Nie w szczepionkę!

    3. Jaka jest Twoja rola?

    3

    Co się dzieje w Twoim Rozmówcy?

    1. Storyhearing - czyli poznaj historię Twojego Rozmówcy

    2. Kim on jest?

    3. Jaki ma cel?

    4. Co mu przeszkadza?

    5. Punkt przełomowy

    4

    Skrzynka z narzędziami

    1. Milczenie

    2. Reflektor

    3. Tak, i...

    4. Podnoszenie słów

    5. Nie zaczynaj od dlaczego.

  • Kim jestem?

    I dlaczego miałbym Cię uczyć słuchać?

    Moja przygoda ze słuchaniem zaczęła się w 2009 roku, gdy byłem na kursie kierownictwa duchowego w Burlingame w Californii. To tam doświadczyłem jak wielką moc ma słuchanie i podążanie za Rozmówcą. To pozwoliło mi samemu spotkać się z sobą i mogę powiedzieć, że zmieniło moje życie o 180 stopni.

    Od tego czasu słuchanie mi towarzyszy. Skończyłem psychologię i teologię, następnie w 2014 roku zostałem certyfikowanym coachem ICC i od tego czasu wspieram ludzi w ich życiowych zmianach oraz prowadzeniu biznesu. Jestem też trenerem - prowadzę szkolenia i warsztaty - zwłaszcza w kontekście słuchania klientów i budowania relacji biznesowych.

    Na codzień jestem szczęśliwym mężem i tatą trójki dzieci.

     

  • Chcesz wiedzieć o czym mówię?

    Zobacz wprowadzenie do kursu!

    Na początku ważne jest, by spytać się po co chcesz słuchać?

     

    – Dla siebie? Po to, żeby dowiedzieć się więcej, zdobyć informacje?
    Wtedy potrzebujesz przede wszystkim uwagi i dobrej pamięci.

     

    – Dla kogoś – po to, żeby poznać tą drugą osobę, żeby dowiedzieć się czegoś o niej, a jej samej dać poczucie zrozumienia i empatii? Wtedy potrzebujesz ciekawości i dobrych pytań.

    Czy może po to, żeby słuchaniem służyć drugiej osobie – nie tylko po to, by ją poznać, ale też po to, by dzięki tej rozmowie to ona coś więcej wiedziała i doszła dalej.
    Jeśli tak – to tu potrzebujesz szczególnie empatii i umiejętności powstrzymania chęci zaspokojenia własnych potrzeb.

  • Co mówią inni?

    Oto kilka opinii od osób, które uczyłem słuchania:

    Kamila Młodzianko

    Ekspert relacji z klientami w Coraz Lepszej Firmie

    „Chyba nie przesadzę, jeśli powiem, że słuchanie zmieniło moje życie. Całkowicie zmieniło na pewno moją sprzedaż, a Krzysztof jest jedną z osób, której te zmianę zawdzięczam. Krzysztof przełożył słuchanie na metodę, a to sprawia, że łatwiej się jej krok po kroku nauczyć. Dzisiaj moje rozmowy z klientami są głębsze i przede wszystkim - skuteczniejsze, a ja sama mam w nich więcej komfortu i spokoju”.

    Joanna Kmieć

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza

    Chciałam jeszcze raz Tobie z całego serca podziękować za internetowe warsztaty "Sztuka słuchania". Fakt, słuchanie nie jest łatwą sztuką. Jednak ćwiczenia, przykłady z życia i praktykowanie ich na co dzień naprawdę przynoszą owoce. Nie przypuszczałabym, że stwierdzenie "to nie o mnie" potrafi tak uspokoić lawinę emocji. Podobnie uświadomienie sobie, że każdy kogo spotykam, staje przede mną że swoją historią, bagażem doświadczeń. Zdecydowanie łatwiej wówczas uruchomić empatię również w stosunku do tych z którymi do tej pory było się na wojennej ścieżce. To wszystko pozwala mi zachować w pracy spokój w trudnych sytuacjach i czuję się naprawdę dobrze w swojej pracy. Przyczyniłeś się do mojego awansu i radości z pracy :)
     

    Konrad Wudarczyk

    Emploee Care w Marie Zelie

    Opinia o MiniKursie Słuchania Klientów

    Dziękuję Ci za Twój mini kurs, który właśnie skończyłem - najbardziej urzekła mnie ciekawość. Niby proste i oczywiste, ale tak łatwo przyćmiewa je wynik i skuteczność. Wspomnienie o perspektywie ja - ty i ja - to. Jak mi to rozjaśniło podejście innych ludzi do rozmowy i relacji. Ze zmiany tak, ale... na tak i... na pewno skorzystam :) Dobrze, że to nie koniec i startujesz z pełnym kursem internetowym.
    Słuchanie jest bardzo ważne i ogromnie mnie cieszy, że zajmujesz się tym tematem.
    Dziękuję Ci za Twoją pracę. Takie rzeczy zmieniają świat.
     

  • Jak to wygląda?

    Co konkretnie otrzymasz?

    Otrzymasz dostęp do platformy kursowej, a tam wspomniane wyżej moduły i w każdym z nich kilka lekcji. Razem to ponad 16 krótkich filmów i dokumenty pdf z ćwiczeniami do poszczególnych modułów.

    Dostęp otrzymujesz na stałe, a gdybym zdecydował o likwidacji platformy umożliwię Ci ściągnięcie materiałów.

    Podobnie jest z ewentualnymi konsultacjami - możesz je wykorzystać w dowolnym momencie.

    Ile to kosztuje?

    Dostęp do kursu: 299 zł.

    Wersja Premium - czyli dostęp do kursu, plus 3 godziny konsultacji: do wykorzystania w dowolnym momencie: 799 zł

     

    Nie lubisz uczyć się przez internet?

    Zajrzyj na propozycję warsztatów stacjonarnych. Najczęściej prowadzę je w Poznaniu i Warszawie, ale zdarza mi się też w innych miejscach. Tam jednak mówię o słuchaniu w kontekście biznesowym. Mogę też poprowadzić szkolenie dla Twojej Firmy.
     

    To jak, chcesz lepiej słuchać?
    jeśli tak, to zapraszam do kliknięcia poniżej:

    Zapisz się!

Krzysztof Głowacki - Sztuka Słuchania - - Regulamin - Polityka Prywatności - Polityka Cookies - 2019

    Home
    Zadzwoń
    Napisz
All Posts
×
Cookie Use
We use cookies to ensure a smooth browsing experience. By continuing we assume you accept the use of cookies.
Learn More