thumbnail image
  • DLACZEGO SŁUCHANIE?
  • WARSZTATY
  • KONSULTACJE
  • OFERTA DLA FIRM
  • KURSY ONLINE  
    • Sztuka Słuchania Siebie
    • Chcę Cię Usłyszeć!
    • Sztuka Słuchania Klientów
    • Kurs Online- Sztuka Słuchania
  • WEBINARY  
    • Jak pokonać lęk przed sprzedażą
  • PODCAST
  • BLOG
  • WIĘCEJ...  
    • KONTAKT
    • NEWSLETTER
  • Zupełnie
    INNE
    szkolenia
    z
    komunikacji

  • Na czym polega ta inność?

    Zazwyczaj wygląda to następująco:

    jesteś na szkoleniu z komunikacji, poznajesz nowe sposoby komunikacji, dowiadujesz się co robisz dobrze, co robisz źle, ćwiczysz w parach lub na środku, czasem zagrasz w jakąś grę. potem wracasz do firmy - i napotykasz ścianę w postaci tego, że ludzie do których mówisz i... I czasem skutkuje, czasem nie bardzo... Odbijasz się od ściany, w postaci tego, że ludzie po prostu nie chcą nic zmienić. Są zajęci tak swoimi sprawami, że mają gdzieś to, co chcesz im powiedzieć.

    W czym tkwi problem?

    Być może w niczym - i to wszystko działa. Jeśli tak - świetnie, gratulacje -
    Jeśli jednak masz poczucie, że naprawdę można więcej - to pomyśl ile z tych szkoleń poruszało temat słuchania?

     

    Dlaczego warto zacząć od słuchania?

    Ludzie nie będą słuchać, jeśli sami nie będą czuli się wysłuchani. Właśnie dlatego inwestowanie tylko w naukę komunikowania jest jak podlewanie ogródka, który jest pod folią. Może coś przecieknie, ale efektywniej byłoby ją zdjąć. A ludzie są zablokowani na przyjmowanie komunikatów właśnie wtedy, kiedy sami mają poczucie, że się ich ignoruje.  W zespołach, w których komunikacja szwankuje problemem nie jest często to, że ludzie nie potrafią przekazać komunikatów - ale to, że nie potrafią dogadać się co jest w nich tak naprawdę ważne. Nie dopytują, ale zakładają, że wiedzą.
    I właśnie dlatego uważam, że warto zacząć od słuchania.

     

  • Co mogę dla Was zrobić?

    I czy to się opłaca?

    Managerowie

    Uczę lepiej słuchać swoich ludzi.

    To się przekłada na atmosferę zaufania w firmie, czyli:

    • mniejsza rotacja pracowników,
    • większe zaangażowanie i odpowiedzialność pracowników,
    • większa efektywność i produktywność.

    Handlowcy

    Uczę lepiej słyszeć klientów...

    i potem to dobrze wykorzystać, żeby:

    • mieli lepsze relacje z klientami,
    • umieli konkurować nie ceną i rabatami, a w oparciu o więź i obsługę klienta,
    • mieli mniej reklamacji, a lepsze rekomendacje.

    Właściciele firm

    Uczę widzieć szerzej i dalej.

    Biegniesz sprint, czy maraton? To kluczowe pytanie, ponieważ jeśli patrzysz długofalowo - to dbanie o pracowników i słuchanie ich jest najlepszą inwestycją, która może sprawić, że Ty sam będziesz miał mniej pracy.

  • Kontakt

    Do współpracy z firmami podchodzę bardzo indywidualnie.
    Dlatego bardzo Cię proszę o kontakt, byśmy mogli porozmawiać o tym czego konkretnie potrzebujecie.
    Zostaw proszę wiadomość, lub po prostu zadzwoń.

    Wyślij

Krzysztof Głowacki - Sztuka Słuchania - - Regulamin - Polityka Prywatności - Polityka Cookies - 2019

    Home
    Zadzwoń
    Napisz
All Posts
×
Cookie Use
We use cookies to ensure a smooth browsing experience. By continuing we assume you accept the use of cookies.
Learn More