Zupełnie
INNE
szkolenia
z
komunikacji
Na czym polega ta inność?
Zazwyczaj wygląda to następująco:
jesteś na szkoleniu z komunikacji, poznajesz nowe sposoby komunikacji, dowiadujesz się co robisz dobrze, co robisz źle, ćwiczysz w parach lub na środku, czasem zagrasz w jakąś grę. potem wracasz do firmy - i napotykasz ścianę w postaci tego, że ludzie do których mówisz i... I czasem skutkuje, czasem nie bardzo... Odbijasz się od ściany, w postaci tego, że ludzie po prostu nie chcą nic zmienić. Są zajęci tak swoimi sprawami, że mają gdzieś to, co chcesz im powiedzieć.
W czym tkwi problem?
Być może w niczym - i to wszystko działa. Jeśli tak - świetnie, gratulacje -
Jeśli jednak masz poczucie, że naprawdę można więcej - to pomyśl ile z tych szkoleń poruszało temat słuchania?
Dlaczego warto zacząć od słuchania?
Ludzie nie będą słuchać, jeśli sami nie będą czuli się wysłuchani. Właśnie dlatego inwestowanie tylko w naukę komunikowania jest jak podlewanie ogródka, który jest pod folią. Może coś przecieknie, ale efektywniej byłoby ją zdjąć. A ludzie są zablokowani na przyjmowanie komunikatów właśnie wtedy, kiedy sami mają poczucie, że się ich ignoruje. W zespołach, w których komunikacja szwankuje problemem nie jest często to, że ludzie nie potrafią przekazać komunikatów - ale to, że nie potrafią dogadać się co jest w nich tak naprawdę ważne. Nie dopytują, ale zakładają, że wiedzą.
I właśnie dlatego uważam, że warto zacząć od słuchania.
Co mogę dla Was zrobić?
I czy to się opłaca?
Managerowie
Uczę lepiej słuchać swoich ludzi.
To się przekłada na atmosferę zaufania w firmie, czyli:
Handlowcy
Uczę lepiej słyszeć klientów...
i potem to dobrze wykorzystać, żeby:
Właściciele firm
Uczę widzieć szerzej i dalej.
Biegniesz sprint, czy maraton? To kluczowe pytanie, ponieważ jeśli patrzysz długofalowo - to dbanie o pracowników i słuchanie ich jest najlepszą inwestycją, która może sprawić, że Ty sam będziesz miał mniej pracy.
Kontakt
Do współpracy z firmami podchodzę bardzo indywidualnie.
Dlatego bardzo Cię proszę o kontakt, byśmy mogli porozmawiać o tym czego konkretnie potrzebujecie.
Zostaw proszę wiadomość, lub po prostu zadzwoń.
Krzysztof Głowacki - Sztuka Słuchania - - Regulamin - Polityka Prywatności - Polityka Cookies - 2019