Sztuka Słuchania
Praktyczne warsztaty dla tych, którzy chcą lepiej słyszeć innych.
By budować relacje, lepiej zarządzać i więcej sprzedawać.
Nie tylko w biznesie. Jeśli chcesz bym przeprowadził je dla CIebie, to:
Dla kogo są te warsztaty?
Jeśli chcesz nauczyć się słyszeć głębiej i bardziej - to z pewnością będąc na nich skorzystasz.
Jeśli chcesz skorzystać z nich w biznesie, to przydadzą ci się zwłaszcza, gdy:
Ponieważ dzięki temu szkoleniu będziesz lepiej słyszeć swoich pracowników i klientów - zbudujesz z nimi relacje, których nie będą chcieli zrywać.
Sprzedajesz
Dlatego, że poznasz lepiej swoich (potencjalnych) klientów - dowiesz się jak usłyszeć ich potrzeby i lepiej pomożesz im swoim produktem.
Zarządzasz innymi
Jeśli zaczniesz głębiej słuchać, to ludzie będą CI bardziej ufać. Będziecie mogli skuteczniej osiągać razem Wasze cele, a ty będziesz lepiej ich wspierać.
a zwłaszcza, jeśli Cię to dużo kosztuje... To szkolenie pozwoli Ci zrzucić z siebie część tego ciężaru i swobodniej poczuć się kontaktach z klientami.
Co Ci to da?
No właśnie... po co miałbyś się uczyć słuchać?
Lepsze relacje
Po prostu. Na każdym poziomie - zarówno w biznesie, jak i z żoną, mężem, dziećmi. Jeśli umiesz naprawdę usłyszeć tych, którzy stoją przed Tobą, to tworzy się między Wami więź i staje się ona coraz silniejsza. Więź, która nie bazuje na strachu, ani podległości - ale na dbaniu o siebie nawzajem.
W czasie tych warsztatów dowiesz się co możesz zrobić, by takie relacje budować.
Większe zaufanie
Pomyśl o swoim mechaniku samochodowym, lekarzu, czy księgowej. Na ile ważne jest dla Ciebie to, że im ufasz? Czy nie jesteś w stanie zapłacić komuś więcej za pewność, że zrobi to dobrze? Ja jestem, czasem nawet sporo. Musze mieć jednak pewność, że ten komu mam zapłacić po pierwsze zna się na tym co robi, a po drugie - rozumie czego od niego potrzebuję. Muszę tego naprawdę doświadczyć - a temu komuś nie uda się mnie o tym przekonać, jeśli mnie wcześniej dobrze nie usłyszy.
Lepsze przywództwo
Ludzie będą Ci oddani wtedy, gdy będą wiedzieć, że CI naprawdę na nich zależy. Pierwszym krokiem do tego, by dać im to doświadczenie jest poznanie ich - i wiedza co dla nich jest naprawdę ważne: na czym im zależy, z czym się zmagają. Nie ma tu miejsca na zgadywanie - potrzeba o to w konkretny sposób pytać i tworzyć taką atmosferę, która będzie mówiła im, że mogą przyjść do Ciebie z wszystkim.
Radzić sobie z Twoimi emocjami
Znasz to uczucie, gdy ktoś mówi Ci coś trudnego, a jedyną rzeczą na jaką Ty masz ochotę jest powiedzenie mu jednym słowem, by poszedł sobie szybko gdzieś bardzo daleko?
Pokażę Ci efektywny sposób, który mi osobiście pomaga radzić sobie z trudnymi emocjami, gdy ktoś mnie krytykuje, lub po prostu wkurza.
Dowiesz się, co stoi za emocjami rozmówcy.
Emocje są znakiem, że dla naszego rozmówcy dana rzecz jest dla nas bardzo ważna. Pytanie jednak jak się przez nie przedrzeć i dowiedzieć się o co tak naprawdę chodzi. W czasie szkolenia dowiesz się jak "zaopiekować się" emocjami Twojego rozmówcy w taki sposób, by one przestały być przeszkodą w Waszym kontakcie, ale by zaczęły być podstawą Waszej relacji i by wiedzieć o co tak naprawdę chodzi.
Jak dojść do tego co naprawdę ważne?
Czyli jak usłyszeć to, co naprawdę kryje się za słowami... W czasie szkolenia nauczysz się kilku sposobów docierania do tego co naprawdę istotne dla Twojego rozmówcy. Wiesz dlaczego to ważne? Ponieważ dopiero wtedy, gdy Twój rozmówca będzie miał poczucie zrozumienia i wysłuchania będziesz w stanie pójść dalej - i powiedzieć o co Tobie chodzi.
Dowiesz się tu:
I wreszcie - jaka jest różnica pomiędzy słuchaniem dla siebie, a słuchaniem dla Twojego Rozmówcy - i co może dać Ci jedno i drugie.
I jak wykorzystać to dla wspólnego dobra: lepiej zarządzać, budować relacje i sprzedawać.
...i mogę już powiedzieć, że to co usłyszałem naprawdę działa. Dziękuję za bardzo wartościowe dla mnie szkolenie.
Uświadomiło mi ono, ile dodatkowych informacji można usłyszeć, które nie są zawarte bezpośrednio w słowach rozmówcy. To niezwykle przydatne zarówno na gruncie rodzinno-towarzyskim jak i biznesowym.
Fajne było też to, że prowadzący potrafił stworzyć klimat współpracy grupy, w którym dodatkowo uczyliśmy się wzajemnie od siebie.
Moją opinię piszę kilka dni po szkoleniu i mogę już powiedzieć, że to co usłyszałem naprawdę działa."
Rafał Lusina - właściciel fabryki oczyszczalni Haba RL
Przyszedłem z założeniem, że chcę lepiej słuchać pracowników, bo mam wrażenie, że mi to nie wychodzi. Wracam z warsztatów z przeświadczeniem, że usłyszałem przede wszystkim samego siebie, że lepiej słysząc siebie będę mógł dopiero dobrze usłyszeć innych, żonę, dzieci, współpracowników. Dzięki.
Tomasz Ratajczak - Prezes Zarządu Lorien Group Sp z o.o. Sp. k
...Mam wrażenie, że ostatnio wymieniamy się tylko z ludźmi komunikatami, zarzucamy informacjami. Przyjmujemy wiadomość i odchodzimy. Coraz rzadziej mówimy o uczuciach i tym co dla nas ważne. Wstydzimy się uczuć, zwłaszcza tych dobrych, bo czytając fora internetowe wydaje mi się, że te złe samoistnie z nas wypływają. Nie umiemy mówić, więc i nie umiemy słuchać. Dlatego polecam te warsztaty każdemu, komu zależy na tym aby słuchać i być wysłuchanym.
Agnieszka Wilczyńska - Puls Gminy Dopiewo
Niesamowita przestrzeń na usłyszenie siebie
"Krzysztof podczas swoich warsztatów tworzy niesamowitą przestrzeń na usłyszenie siebie, swoich własnych emocji, potrzeb i pragnień. Jednocześnie uczy, w jaki sposób prawdziwie i głęboko towarzyszyć drugiej osobie, by nie tylko usłyszeć, co naprawdę chce ona powiedzieć pod słowami, które wypowiada, lecz także pomóc jej dotrzeć i uświadomić sobie to, co często pozostaje ukryte przed samym mówiącym... Krzysztof jest magikiem słów, a jego kompetencja ubierania znaczeń w zdania pozwala odkryć ich prawdziwe przesłanie. Na warsztatach mieliśmy przestrzeń, by zdobyć niezwykle praktyczne umiejętności do wykorzystania w relacjach zawodowych i prywatnych. Chodźcie odnaleźć swoje Shire..."
Alicja Bieda
Notatki po warsztacie z pytaniami i obserwacjami noszę ze sobą...
Jakiś czas temu byłem u Krzysztofa na warsztacie ze słuchania. Słuchania siebie, bliskich, dalekich, słuchania w projektowaniu, słuchania odbiorców i respondentów. Ale, ale, żeby Was to nie zmyliło - nie chodzi o takie słuchanie, które powoduje poczucie stratę czasu - chodzi o proaktywne słuchanie, po którym zawsze coś się zadzieje, z reguły coś bardzo dobrego.
Myślę, że deficyty słuchania widać wokół nas codziennie i każdy codziennie się z takim czymś styka - dlatego bardzo polecam tę formułę poszerzenia świadomości.
Swoje notatki po warsztacie z pytaniami i obserwacjami noszę ze sobą i myślę, że jeśli się na takie spotkanie z Krzyśkiem zdecydujesz, to też tak będziesz mieć.
Bartosz Narzelski
Mnie te warsztaty dały przede wszystkim inną perspektywę.
Krzysiek robi wiele fantastycznej roboty, za naprawdę cały czas jeszcze promocyjną cenę. Mnie te warsztaty dały przede wszystkim inną perspektywę. Perspektywę drugiego człowieka, a nie moje podniecanie się tym co wg. mnie mam ekscytującego do powiedzenia. To zupełnie inna jakość, kiedy nastawiasz się na prawdziwe słuchanie i potrafisz nie tylko słuchać, lecz również usłyszeć drugiego człowieka. Kiedy przekraczasz tę subtelną, aczkolwiek niełatwą do przekroczenia granicę (wielu z nas tylko wydaje się, że słyszymy) zaczynają wydarzać się cuda. Rzeczywistość wokół Ciebie zaczyna się zmieniać, ludzie zaczynają inaczej na Ciebie reagować, to ciężko jest opisać słowami. Zaczynasz robić rzeczy właściwe, a nie te które wydaje Ci się że powinieneś. To otwiera zupełnie nowe perspektywy i możliwości, a przy okazji oszczędza kupę czasu i energii.
Marcin Dębski - Travel Architects
Chcesz wziąć udział?
Aktualnie nie prowadzę warsztatów w formie otwartej. Pracuję głównie online i również w ten sposób szkolę. Jeśli chcesz bym pomógł Ci w lepszym słuchaniu, napisz do mnie!
Krzysztof Głowacki - Sztuka Słuchania - - Regulamin - Polityka Prywatności - Polityka Cookies - 2019